COVID-19: Informatii despre siguranta dumneavoastra in cadrul Hotel Condor Mamaia
PRIORITATEA NOASTRA ESTE BUNASTAREA SI SIGURANTA CLIENTILOR NOSTRI

Deoarece bunăstarea și siguranța dumneavoastra sunt prioritățile noastre, echipa Hotel Condor Mamaia a elaborat un set de măsuri pentru a asigura respectarea deplină a recomandărilor Organizației Mondiale a Sănătății, Guvernului și Agențiilor Regionale de Sănătate.

Protocoalele de igienă din hotelul nostru au fost consolidate pentru a garanta un mediu sigur pentru dumneavoastră și personalul nostru. Echipele noastre sunt instruite și monitorizate în mod regulat.

Siguranța vine pe primul loc.

FACILITĂŢI

Sala noastră de conferințe, locul de joaca interior și sala de sport sunt închise până la o notificare suplimentară a autorităților de sănătate.

Restaurantul, Terasa și Barul sunt deschise de la 07h30 la 22h00. Deservirea camerei în timpul șederii dvs. se va face numai la cerere.

Pentru micul dejun, vă rugăm să specificați la check-in una dintre cele 3 opțiuni 7.30-8.30, 8.30-9.30, 9.30-10.30.

Pentru prânz, vă rugăm să specificați la check-in ora la care doriti sa serviti masa.

ÎNAINTE DE A AJUNGE LA HOTEL CONDOR MAMAIA:

• Vă vom contacta pentru a verifica ora de sosire pentru a vă asigura un proces de check-in și check-out fără probleme,

• Camerele se dezinfecteaza dupa fiecare sejur incheiat,

• Pe cât posibil, lăsăm un interval de cel puțin 6 ore între plecările și sosirile oaspeților într-o cameră dată,

• Toate cardurile de acces sunt dezinfectate complet după fiecare utilizare,

• Lenjeria este spălată și dezinfectată la temperaturi ridicate de peste 80 ℃.

LA SOSIRE:

• Veți găsi distribuitoare cu gel dezinfectant KLINTENSIV atat la intrare in hotel cat si pe fiecare etaj,

• Suntem obligați prin lege să vă rugăm să purtați o mască de protecție în timp ce vă aflați în zonele comune. • Toți recepționerii noștri poartă masti de protectie; au întotdeauna la îndemână distribuitoare cu gel dezinfectant și șervețele dezinfectante pentru a menține spațiul de lucru perfect curat; biroul de recepție a fost echipat cu ecrane de protecție din plexiglas.

• Marcajele de pe podeaua de recepție trebuie respectate deoarece mențin o distanțare fizica de 2 metri;

Este de preferat să platiti cu cardul de credit; toate terminalele cărților de credit sunt curățate complet înainte / după fiecare utilizare.

PE TOT PARCURSUL ȘEDERII:

• O persoană de contact a fost desemnată să supravegheze punerea în aplicare a măsurilor de protecție, instruirea personalului și respectarea regulilor de securitate;

• Toți membrii personalului nostru sunt instruiți cu privire la masurile luate și sunt evaluați periodic cu privire la noile proceduri;

• Îndrumări actualizate de sănătate și siguranță afișate în camere și în zonele comunale

• Proceduri consolidate de curățare și igienizare a camerelor și a zonelor comunale, de mai multe ori pe zi (mânere, balustrade, întrerupătoare, robinete, blaturi, butoane pentru lift, carduri de acces, telecomenzi).

• Îndepărtarea tuturor obiectelor neesențiale din camere și zone comunale (perne decorative, carouri, stilouri, tăvi de ospitalitate etc.)

• Am instalat covorașe și dispozitive dezinfectante cu gel dezinfectant la intrările principale si pe fiecare etaj,

• Suntem obligați prin lege să vă rugăm să purtați o mască de protecție în timp ce vă aflați în zonele comune.

• La recepție este instalat un scaner termic digital. Acesta va indica automat temperatura de la o distanță de 1 metru fără a deranja clienții scanati.

• Camerele vor fi curățate și dezinfectate numai la check-in / check-out, iar lenjeria și obiectele de uz casnic vor fi schimbate la cerere.

• Procedurile de dezinfectare și verificare a produselor care vor intra în hotel și în blocul alimentar au fost majorate.

• Tot personalul va purta măști de protecție de unică folosință. Temperatura corporală a angajaților este luată zilnic, iar datele sunt păstrate în tabele predefinite.

• Curățarea tuturor spațiilor este intensificată și se realizeaza cu dezinfectanți profesionali KLIOSEPT, KLINTENSIV, HYGIENIUM, si AMBIOCIDE. Lenjeria si prosoapele se spala cu produse ECOLAB.

• Se va păstra în permanență o cameră igienizată la fiecare etaj pentru a izola persoanele cazate care prezintă simptome de infecție compatibile cu boala (tuse, febră, greutatea respirației).

• Accesul la restaurant se va face pe o singură intrare, mesele vor fi plasate la o distanță de 2m între ele, numărul persoanelor de la o masă va fi limitat la 4 aparținând aceleiași familii.

• Personalul care va servi la bufet va purta măști și mănuși de protecție și va înmâna tacâmurile și vesela pentru ca aceasta sa nu fie atinsa de mai multe persoane.

• În pauza dintre mese (mic dejun, prânz, cină) vom dezinfecta mesele, iar dimineața și seara vom dezinfecta aparatele din restaurant (aparate de apă, cafea și sucuri)

• Filtrele de aer vor fi curățate și dezinfectate dupa fiecare check-out.

• Zona de ședere la recepție a fost reorganizată în conformitate cu protocolul recomandat de distanță socială de 2 metri,

• Măsuri de siguranță consolidate în toate zonele restaurantului și barului;

• Tot personalul restaurantului trebuie să poarte o masca de protectie, viziera si manusi,

• Tot personalul restaurantului trebuie să se spele pe mâini frecvent,

• Măsuri stricte de dezinfectare și igienizare (de exemplu, dezinfectarea conform procedurilor stabilite, a tuturor blaturilor de lucru, stațiilor de servire, mașinilor de cafea).

• Executarea măsurilor de distanțare fizica de 2 metri.

• Pentru siguranta dumneavoastra si a angajatilor nostri, curatenia camerei se va efectua la cerere. Va rugam contactati receptia.

LA PLECARE:

• O cutie vă va sta la dispoziție la receptie pentru a vă depune cardul de acces.

• Factura dumneavoastra vă va fi trimisă prin e-mail sau imprimată la cerere.

Aveți mare grijă de dumneavoastra și de cei dragi.

Echipa Hotel Condor Mamaia

!!! OFERTA VARA 2020 !!! 3 nopti + 1 gratis
!!! OFERTA VARA 2020 !!! 3 nopti + 1 gratis

Va asteptam cu drag la Hotel Condor unde am luat toate masurile necesare pentru ca sejurul dumneavoastra sa se desfasoare in deplina siguranta.

        Profitati acum de oferta noastra speciala si rezervati o camera dubla pentru cel putin 3 nopti si a 4a va este oferita gratuit! Sunati acum la 0040 241 831142!

Aveți mare grijă de dumneavoastra și de cei dragi.

Echipa Hotel Condor Mamaia

Sunteti gata pentru experiențe minunate?

Hotel Condor Mamaia reprezintă locația ideală pentru o vacanță binemeritată. Situat in centrul stațiunii, la 50m de plajă, în zona Cazino, hotelul are o poziție privilegiată. Amplasarea unică a hotelului vă oferă posibilitatea de a urmări totodată răsăritul si apusul soarelui de pe terasa dumneavoastră privată.

Hai la Mamaia!

Hotelul Condor dispune de 139 camere de 4 stele, un restaurant ce oferă o multitudine de preparate din bucătăria tradițională și internațională, o sală de fitness utilată  cu aparatură  performantă, o sală de conferințe cu o capacitate de 70-90 locuri și un loc de joacă interior pentru copii.

"Sunt foarte fericit ca am stat in acest hotel in perioada vacantei mele. Camera a fost extrem de curata, personalul foarte prietenos, te ajuta in cele mai mici nevoi pe care un turist le are. Eu locuiesc in Washington, SUA, dar vin in fiecare an sa imi petrec vacanta pe litoralul romanesc." Mihai, Washington, 50 ani.

"Felicitari. BRAVO! Noi plusam cu inca o stea. Este al doilea an in care am petrecut concediul in hotelul Condor si ne face sa ne dorim sa revenim si sa-l recomandam si prietenilor. Sincere aprecieri pentru modul in care am fost primiti, serviti la masa, intampinati in fiecare dimineata pe coridor, la receptie si in restaurant. Multumim!" Violeta, Piatra-Neamt, 45 ani

"De multi ani ne cazam in acest hotel si ne simtim extraordinar, Hotelul este foarte curat si ingrijit. Sigur vom reveni." George, Craiova, 48 ani

 

Ospitalitatea este cea mai bună carte de vizită.

Am căutat să îți oferim cele mai bune servicii și cele mai bune condiții de cazare. Vei rămâne plăcut surprins de hotelul nostru și vei reveni în fiecare an așa cum o fac zeci de clienți.